ابزار کده بازیها

ابزار کده بازیها
دانلود رمز و ترینر ، سیو و آنلوکر و کرک بازی ها

دانلود کرک Splinter Cell: Blacklist

password:   trainer.loxblog.com

حجم:24 مگابایت             Reloaded

حجم :24.9 مگابایت           ۳DM

 

 


نظرات شما عزیزان:

miryakoo
ساعت16:31---27 شهريور 1392
سلام به دوستان گل.
من مشکلشو متوجه شدم.اگر کسی به مشکل من برخورد کافیه فایل systemdetection.dll رو پاک کنه.از کمک شما هم ممنونم دوست عزیز ولی فکر کنم این بازی من اون فایلو ندیره ولی بازم ممنونم.


علی
ساعت21:58---18 شهريور 1392
سلام همون کاری رو که گفتید کردم ولی وقتی میخواد وارد مرحلش بشه یه دفعه از بازی میاد بیرون. ازتون خواهش و تمنا دارم کمکم کنید

نرم افزار net fremwork 4.5 رو هم ریختم ولی درست نشد
پاسخ: دوست عزیز اول چک کنید که کارت گرافیکتون آپدیت شده یا نه .بعد ببینید که تمام ابزار های مربوط به بازی از قبیل Directx,steam و ...نصب یا نه اگه تمام اینها درست بود فکر کنم بازی باید در حالت windows mode اجرا بشه که برای این منظور به Documents\Ubisoft\Blacklist\ بروید و فایل VideoSettings.ini را بیابید و با برنامه نوت پد باز کنید الان دنبال کدهای زیر بگردید ! ۰ = Windowed 1 = Fullscreen (default) 2 = Windowed Fullscreen در این کدها شما باید برای اجرای بازی در هر حالتی مقادیر به صفر یا یک تغییر دهید !


علی
ساعت16:00---18 شهريور 1392
سلام.من مرحله ی اول این بازی رو که هواپیما سقوط میکنه و سم با دوستش باید فرار کنن رو رد کردم ولی وقتی میخواد بره مرحله بعدی loading میاد و همونجوری میمونه و مرحله بعدی باز نمیشه.لطفا راهنماییم کنید
پاسخ:سلام. شما سیو این بازی رو از لینک زیر دانلود کنید و در مسیر C:/My Documents/Ubisoft کپی کنید.اونوقت بازی رو از مرحله دو شروع کنید. رمز فایل: trainer.loxblog.com .......................................................................................... http://uplod.ir/i9baifa590bx/Blacklist.rar.htm :لینک .......................................................................................


miryakoo
ساعت0:50---11 شهريور 1392
سلام.

من بازیو نصب کردم ولی وقتی می خوام برم تو بازی اول یه صفحه میاد که یه چیزی توش پر میشه ولی کامل پر نمیشه و error میده که برنامه crash کرد.اگه یه کمک کنید ممنون میشم.
پاسخ::سلام.لطفا به آدرس DocumentsUbisoftBlacklist رفته و فایل VideoSettings.ini رو با notepad باز کنید، و عبازت های زیر را در فایل پیدا کنید: 0 = Windowed 1 = Fullscreen (default) 2 = Windowed Fullscreen و حالا شما مقادیر رو میتونید به 0 یا 1 تغییر بدید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :